ریوال ایجنسی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
به وب سایت من خوش امدید
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



طراحی وب سایت را می توان به چندین زیر شاخه تقسیم کرد
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : یک شنبه 26 مرداد 1399

طراحی وب سایت را می توان به چندین زیر شاخه تقسیم کرد. برخی از طراحان حرفه خود را در زمینه هایی مانند UI، UX، SEO و سایر زمینه های تخصصی ایجاد می کنند. همانطور که سفر خود را به عنوان یک طراح شروع می کنید، باید کمی در مورد تمام این جنبه های مختلف طراحی وب بدانید.

 



:: برچسب‌ها: امضا , طراحی امضاء , امضا طراحی , ساخت امضا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
زغال قلیون چگونه به وجود می آید؟
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1399
این روزها انواع مختلف مارک زغال های قلیون وجود دارد که با وجود گزینه های بسیار زیاد که در بازار وجود دارد، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای شما بهتر است، کمی سخت است.
امروز ما قصد داریم به سراغ برخی از دانش بنیادی زغال چوب قلیان برویم که برای همه افراد سیگاری قلیان مفید است و به رایج ترین انواع زغال چوب قلیان می پردازیم.

انواع زغال قلیون

کاربرد زغال قلیون چیست؟

اولین کار ذغال قلیان این است که به یک منبع حرارت تنباکو قلیان طبخ می کند تا دود تولید کند. هنگامی که ذغال شما روشن شد ، آنها را در بالای فویل روی کاسه قلیان قرار داده و گرمای تولید شده توسط آنها باعث می شود تا تنباکو ها بپزند و دود تولید کنند.

انواع زغال

چندین نوع ذغال وجود دارد و هر سبکی جوانب مثبت و منفی خود را دارد ، بنابراین بیایید نگاهی به هر نوع ذغال سنگ و ویژگی های آنها بپردازیم.
زغال قلیون خوب

زغال سریع :

ذغال سریع همان چیزی است که بیشتر افراد قلیانی از آن استفاده می کنند و این ذغال مانند دیسک های سیاه کوچک  به نظر می رسد. همانطور که از نام آنها پیداست ،  این نوع زغال به دلیل روکش شدن با یک شتاب دهنده شیمیایی سریعترین ذغال حرارتی است که به افراد اجازه می دهد تا با یک فندک معمولی آن را روشن کنند.

با این حال ، این بدان معنی است که این ذغال ها در مقایسه با سایر انواع ذغال بسیار داغ و بسیار سریع می سوزند و همچنین بو و طعم قوی تری ایجاد می کنند.

هنگام روشن کردن آنها ، متوجه خواهید شد که ذغال شروع به جرقه می کند و وقتی گرم می شود ، رنگ آن به آرامی از سیاه به نارنجی / قرمز تغییر می کند و سرانجام به رنگ خاکستری / سفید تغییر می کند. قبل از افزودن این مواد به کاسه قلیان ، حتما صبر کنید تا ذغال خاکستری / سفید شود!



:: برچسب‌ها: زغال , زغال قلیون , زغال قلیون سریع , زغال سریع , زغال های قلیان , قلیان و زغالش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شهرک صنعتی عباس آباد
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : دو شنبه 30 تير 1399

شهرک صنعتی عباس آباد

شهرک صنعتی عباس آباد مرکزی است که کارخانه ها ،کارگاه ها و مراکز تولیدی که در زمینه ی صنایع فلزی ، پلاستیک ، کانی ، مواد غذایی ، برق الکترونیک ، نساجی ، پوشاک شیمیایی ، سلولزی و… فعال هستند در این شهرک مستقر می باشند.

وسعت بالای این شهرک صنعتی و وجود کارخانجات بزرگ و مطرح مانند امرسان و اخوان و دیگر صنایع بزرگ باعث شده که این شهرک صنعتی عباس آباد را به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی تهران بشناسیم.

شهرک صنعتی عباس آباد
مساحت کلی شهرک صنعتی عباس آباد در شهرستان پاکدشت

مساحت کلی شهرک صنعتی عباس آباد برابر ۱۰۲۹ هکتار می باشد که از این مساحت ۶۹۰ هکتار را صنایع مختلف دربر گرفته اند و حدود ۳۴۰ طرح جدید در دست احداث می باشد. طی آخرین آمار حدود ۴۲۰۰۰نفر در این شهرک مشغول به فعالیت هستند.

با توجه به وسعت این شهرک و نیاز واجب صنایع ، این شهرک دارای امتیازات آب ، برق ، گاز ، تلفن و اینترنت نیز می باشد. داشتن تصفیه خانه مجزا برای آب و همچنین پست برق فشار قوی از دیگر امتیازات این شهرک صنعتی بزرگ می باشد.

صنایع مجاز برای استقرار: فلزی و ریخته گری ، کانی غیر فلزی ، غذایی ، برق الکترونیک ، نساجی و پوشاک ، شیمیایی ، سلولزی

تعدادی از واحدهای بزرگ فعال مستقر در شهرک:

صنام الکترونیک ، امرسان ، اخوان ، پارسا پلاستیک ( پاپکو ) ، ارتعاشات صنعتی ایران ، بیت پرداز ، ایمن آینه ، شیرآلات قهرمان ، صنایع ارتباطی پایا ، سرشار برودت سونیا ، توسعه صنایع نفت و گاز سرو ، نایلون سپید ، بستنی شاد ، تابش گران نور ، راسل تابلو ، ماشین سازی دیانی ، مرکب ایران ، بهنام صنعت پایا

 

شما عزیزان جهت فروش سوله در شهرک صنعتی عباس آباد می توانید با شماره 3498298-0912 تماس بگیرید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بازی آنلاین سایفارم
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : شنبه 9 خرداد 1399
بازی آنلاین سایفارم
 
به آینده سفر کنید و در بازی رایگان سایفارم، ایستگاه فضایی خودتون رو مدیریت کنید.در این بازی مزرعه داری از حیوانات بامزه نگهداری کنید و در کنار دوستان به تجارت فضایی بپردازید.
 
بازی آنلاین سایفارم از جدیدترین بازی های سرگرمی شهرسازی است که در محیطی فانتزی شما را به یک سفر جدید ماجراجویانه می برد.

سایفارم یک بازی مزرعه داری و فارمینگ فضایی است. در این بازی شما مدیر یک ایستگاه فضایی به نام سایفارم هستید. از حیوانات نگهداری می‌کنید، به آنها غذا می‌دهید و از آنها دی‌ان‌ای (DNA) دریافت می‌کنید. ساکنین سیاره‌های این دنیا به محصولات شما احتیاج دارند. آنها محصولاتتان را از شما می‌خرند و به شما پول و آیتم‌هایی می‌دهند که برای پیشرفت نیاز دارید. شما می‌توانید با ساختن سکوهای جدید، ایستگاه فضاییتان را گسترش دهید. ساختمان‌های پیشرفته بسازید و دی‌ان‌ای حیوانات را تغییر دهید.

داستان در سال ۳۰۱۹ اتفاق می‌افتد. همه‌ی موجودات جهان در صلح کامل به سر می‌برند. آنها یاد گرفته‌اند که در کنار هم زندگی کنند و همدیگر را دوست داشته باشند. روی کره‌ی زمین سازمانی به نام «بانک دی‌ان‌ای زمین» یا به اختصار «بَدْناز» شکل گرفته است که مجموعه‌ای کامل از دی‌ان‌ای تمامی موجودات زنده‌ی زمین را نگهداری می‌کند. بدناز برای گسترش حیات زمینی در جهان شروع به احداث ایستگاه‌هایی با نام «سایفارم» در فضا می‌کند. مدیریت این ایستگاه‌ها به داوطلبانی از کره‌ی زمین داده می‌شود. سایفارم‌ها از حیوانات زمینی نگهداری می‌کنند و با خوشحال نگه‌داشتنشان دی‌ان‌ای‌شان را در بالاترین کیفیت دریافت می‌کنند. موجودات دیگر سیاره‌ها از جمله نژادهای مختلفی از آدم فضایی‌ها و ربات‌ها به علت علاقه‌شان به حیوانات زمینی این دی‌ان‌ای ها را از سایفارم‌ها خریده و روی سیاریشان پرورش می‌دهند. ایستگاه‌های پیشرفته‌تر قابلیت‌هایی مثل استخراج ژن‌های خاص حیوان‌ها و تغییر دادن دی‌ان‌ای را بدست می‌آورند و حیوان‌هایی با قابلیت‌های خاص تولید می‌کنند که توان زندگی کردن در سیاره‌های مختلف را دارند. اگر دوست دارید تا در گسترش حیات زمین در جهان مشارکت کنید، سایفارم خودتان را شروع کنید!

سایفارم یک بازی خانه سازی ایرانی برای موبایل و تبلت است. شما میتوانید این بازی جدید را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

ویژگی‌های سایفارم:

♦ سبک بازی مزرعه داری یا بازی خانه سازی.

♦ مراقبت از حیوانات جذاب و با مزه باغ وحش در ایستگاه فضایی.

♦ بازی جدید علمی تخیلی.

♦ تجربه بازی مزرعه داری و فارمینگ در فضا.

♦ ساختمان‌ها، مزرعه ها و فناوری‌های متنوع.

♦ مراقبت و نگهداری از حیوانات دوست داشتنی.

♦ شخصیت‌های جذاب و سرگرم کننده از نژادهای مختلف زمینی و فضایی.

♦ خانه سازی در کنار ساخت مزرعه رویایی و مزرعه داری و فارمینگ آنلاین

♦ وسایل تزیینی متنوع و قابلیت شخصی سازی بالا.

♦ طراحی ایستگاه فضایی به سبک home design و طراحی دکوراسون زیبا

♦ رقابت با سایر بازیکنان در رتبه‌بندی تجربه و لایک.

♦ رویای ساخت یک مزرعه بهاری و همیشه تازه با حیوانات با مزه.

♦ امکان چت و گفتگو با دوستان در داخل بازی.

♦ بازی آنلاین با امکان رقابت و چت با سایر بازیکنان در سای شو.

♦ امکان یافتن دوستان جدید در بازی و فرستادن کادو برای آنها.

♦ امکان سر زدن به ایستگاه‌های فضایی دیگر.

♦ امکان ایجاد اتحاد با سایر بازیکن‌ها.

♦ بازی مزرعه داری – فارمینگ به سبک harvest moon – Hay Day – و بازی های فانتزی برتر سبک مزرعه داری و نگهداری از حیوانات

♦ همکاری با اعضای اتحاد خود برای شرکت در مسابقه روزانه سای شو.

بازی سایفارم به خاطر داشتن مسابقات آنلاین، چت و سایر قابلیت‌های اجتماعی خود نیاز به اینترنت دارد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ارزانترین پرواز تهران مشهد را چگونه رزرو کنیم؟
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : یک شنبه 11 ارديبهشت 1399

ارزانترین پرواز تهران مشهد را چگونه رزرو کنیم؟

بلیط هواپیما تهران مشهد، در بین پر فروش ترین بلیط های هوایی کشور قرار گرفته است. این موضوع نشان دهنده نقش پر رنگ مشهد در صنعت گردشگری و همچنین سیاسی اقتصادی کشور است.

مردم به دلایل مختلفی از جمله زیارت بارگاه هشتم امامت، امام رضا (ع)، تفریح و گشت و گزار و مسایل کاری به این شهر سفر می کنند. اگر به هر دلیلی قصد خرید بلیط هواپیما تهران مشهد را دارید و مسافر این شهر هستید با ما همراه باشید تا ارزان ترین بلیط هواپیما تهران مشهد را خریداری کنید.

 

چگونه بلیط هواپیما تهران مشهد را ارزان خریداری کنیم؟

قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد، در فصول مختلف سال و حتی در روزهای هفته متفاوت است. قطعا اگر در زمانی سفر کنید که سایرین کمتر سفر می کنند، می توانید نه تنها بلیط هواپیما، بلکه خدمات دیگر از جمله رزرو هتل ارزان تری نیز داشته باشید. در زمستان علاوه بر اینکه دمای هوای این شهر بسیار پایین است، به علت باز بودن مدارس و دانشگاه ها، عموما قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد نسبت به نوروز و تابستان ارزانتر است.

خرید بلیط هواپیما از سایت سفرمی نیز گزینه مناسبی برای خرید ارزان بلیط است. در سایت سفرمی بلیط هواپیما مربوط به تمامی ایرلاین های داخلی و همچنین ایرلاین های خارجی فعال در ایران وجود دارد. مسافران مشهد، به راحتی می توانند با تعیین مبدا خود به مقصد مشهد در تاریخ مورد نظر، لیستی از پروازها را مشاهده کنند.

 در این لیست قیمت بلیط های ارایه شده ایرلاین ها متفاوت است. همچنین کلاس های مختلف پروازی قیمت های مختلفی را شامل می شود. ارزانترین کلاس پروازی متعلق به کلاس اکونومی است.

همچنین سفرمی با ارایه قیمت مناسب بلیط، یکی از معتبرترین سایت های فروش بلیط هواپیما محسوب می شود. برای اطمینان بیشتر می توانید قیمت بلیط هواپیما را در سایت های مختلف بررسی کنید.

علاوه بر نوروز در انتهای فروردین و تمام شدن تعطیلات رسمی کشور و با کاهش تقاضای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد، قیمت بلیط دوباره کاهش میابد.

یکی از راه های ارزانتر کردن سفر در روزهای کم تردد مشهد، خرید بلیط چارتر لحظه آخری است. عموما در این فصول با پر نشدن صندلی های هواپیما، چارتر کنندگان برای کاهش میزان ضرر، قیمت های بلیط را کاهش می دهند. البته همیشه این روند وجود ندارد و گاهی در ماه های کم سفر نیز شاهد پر شدن تمامی صندلی های هواپیما هستیم.

 

رزرو ارزان هتل در مشهد

حال که با خیال راحت بلیط هواپیما ارزان مشهد را تهیه کرده اید، بهتر است به فکر مکانی برای اقامت باشید. با توجه به حجم بالای سفر زائران و توریست ها به مشهد، خوشبختانه انواع هتل و هتل آپارتمان در این شهر ساخته شده است. قیمت هتل نیز در فصل های کم سفر در این شهر کاهش چشمگیری دارد.

علاوه بر آن می توانید از طریق قسمت هتل های  مشهد سایت سفرمی   https://www.safarme.com/hotels/mashhad نیز اقدام به رزرو هتل، با قیمت مناسب کنید. سایت سفرمی با بیش از ۶۰۰ هتل داخلی، یکی از جامع ترین سامانه های رزرو هتل محسوب می شود که اتاق های هتل را با قیمت مناسب در اختیار مسافران می گذارد.

پیشنهاد می شود، قبل از رسیدن به مقصد رزرو هتل خود را انجام دهید.

در سایت سفرمی تمامی هتل ها به همراه عکس، مشخصات و امکانات رفاهی لیست شده اند. در صورت نیاز به مشاوره تلفنی نیز می توانید با بخش هتل های سفرمی تماس گرفته تا کارشناسان سفرمی اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند.

 

سوالات متداول مسافران هواپیما تهران مشهد

مشهد دارای چند فرودگاه است؟ در جواب باید گفت تنها فرودگاه مشهد، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی است.

مدت زمان سفر به مشهد از تهران چقدر است؟ سفر تهران مشهد با هواپیما در حدود یک ساعت و نیم به طول می انجامد.

آیا امکان کنسلی بلیط هواپیما مشهد وجود دارد؟ اگر بلیط هواپیما تهران مشهد را به صورت سیستمی تهیه کرده اید با کسر هزینه جریمه، مابقی پول عودت داده می شود. اما اگر بلیط هواپیما چارتر تهیه کرده اید کل مبلغ بلیط سوخت می گردد. البته اگر بلیط خود را از سفرمی تهیه کرده اید، مانند قوانین سیستمی با کسر جریمه مابقی پول عودت داده می شود.

 

خرید بدون ثبت نام

برای خرید بلیط از سایت سفرمی نیازی بر خلاف بسیاری از سایت ها نیاز به ثبت نام اولیه نمی باشد. به راحتی و با تعیین مسیر دلخواه می توانید بلیط خود را تهیه کنید. در صورت استفاده از سایر خدمات سفرمی و باشگاه مشتریان، نیاز به ثبت نام در این سایت است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تعویض باتری سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : شنبه 22 اسفند 1398

همه چیز در مورد تعویض باتری سامسونگ و سایر گوشی های  اندرویدی ؛  تشخیص بهترین زمان تعویض

مقدمه‌ای در رابطه با تعویض باتری سامسونگ

باید قبول کنیم که بدون موبایل و تبلت  شاید زندگی کمی سخت به نظر بیاد همه ما به نوعی به این ابزار وابسته شدیم و خیلی از کار های روزمره  ما علاوه بر مکالمه تلفنی به این ابزار متکی هست . به طور مثال  خرید اینترنتی که  امروزه بخشی از زندگی ما شده , خیلی از  خرید های  ما به صورت اینترنتی انجام می شود از بلیط هواپیما گرفته تا خرید از سوپر مارکت  انجام کار های بانکی مسیر یابی که  برای خیلی از راننده ها ضرروی است .

ما خوب می دانیم  که  قلب تپنده هر موبایل باتری آن  محسوب می شود موبایل ها بدون باتری هیچ کاربردی ندارند.  باتری ها بخش مصرفی این ابزار هستند که بعد از مدتی عمر آنها به پایان می رسد. اگر شما هم مدتی هست احساس می کنید که گوشی  شما مثل اوایل خرید شارژ نگه نمی دارد  و مجبور هستید چند بار در روز گوشی خود را شارژ کنید و یا قصد خرید باتری سامسونگ  برای موبایل دارید .اطلاعات زیر کمک زیادی به شما خواهد کرد پس با ما همراه باشید.

کسب اطلاعات قبل از خرید باتری و یا  شارژر سامسونگ  یا سایر گوشی های اندرویدی از اهمیت بالایی برخوردار است، چون می‌توانید با خرید باتری اصلی و شارژر با گارانتی معتبر , پرداخت هزینه کم تر برای شما به  ارمغان آورد.

ما تصمیم گرفتیم در این مقاله در مورد باتری سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی صحبت کنیم و به سوالاتی مثل بهترین زمان برای تعویض باتری سامسونگ و سایر برند ها  ، قیمت باتری سامسونگ  , به چه دلیل باید باتری گوشی تعویض شود، پاسخ دهیم.

مهم ترین دلیل برای تعویض باتری سامسونگ چیست ؟

باتری هایی که امروزه در گوشی های موبایل (سامسونگ، آیفون و سایر برند ها) از آن ها استفاده می‌شوند لیتیوم یونی و یا لیتیوم پلیمری  هستند! باتری های لیتیوم یونی و پلیمری  اگرچه در حال حاضر بهترین نوع باتری برای بکارگیری در گوشی ها و دستگاه های بهره‌مند از باتری های شارژی محسوب می‌شوند، اما این نوع باتری ها هم  یک خصوصیت منفی  هم دارند! خصوصیت منفی  آن ها مربوط به کم شدن تدریجی ظرفیت و توان شارژدهی است!

 

 

با توجه به این خصوصیت پس از گذشت مدت زمان های خاص (عموما بعد از 1 الی 2 سال) توان شارژدهی و ظرفیت باتری لیتیوم یونی گوشی به شدت افت می‌کند و در این زمان است که کاربر از گوشی خود خسته شده و شروع به سرزنش کردن آن خواهد کرد!

 

دلیل اصلی افت کیفیت باتری گوشی ها چیست؟

همانطور که اشاره داشتیم افت تدریجی کیفیت باتری گوشی های موبایل یک امر طبیعی و اجتناب ناپذیر است، اما در این بین عواملی وجود دارد که به شدت در آسیب زدن و کاهش عمر  باتری های موبایل شما  موثراست !  یکی از این عوامل چیزی نیست جز استفاده از شارژرهای فیک یا تقلبی (توصیه می کنیم همواره از شارژر اصلی سامسونگ  استفاده کنید) حال اگر طی مرور زمان  از شارژر اورجینال گوشی خود استفاده نکنید ، استفاده از شارژر غیر اصلی, آسیب وارده به باتری را دوچندان می کند. درصورت استفاده از شارژر های فیک یا تقلبی باعث می شوید  به صورت علمی میزان جریان و ولتاژ ورودی به گوشی شما بیشتر و یا کمتر از مقدار مورد نیاز آن باشد و همین موضوع باعث  کم شدن عمر باتری گوشی و در بعضی از موارد باد کردن باتری موبایل سامسونگ شما خواهد شد.

نبستن اپلیکشن هایی که در پس زمینه از منابع باتری استفاده می کنند، روشن بودن همیشگی وای فای، ‌دیتا، بلوتوث، مکان یاب و سایر برنامه های جانبی، همگی باعث هدر رفتن منابع باتری موبایل سامسونگ شما می شود.

گرما! گرما  از اصلی ترین عواملی  است که منجر به افت هرچه بیشتر و سریع تر کیفیت عملکرد باتری های لیتیوم یونی گوشی های موبایل می‌شود. هرچقدر گوشی شما بیشتر با گرما مواجه شود، باتری آن هم افت کیفیت بیشتری خواهد داشت.

 

با توجه به این مسئله توصیه می‌کنیم کار کردن با گوشی در حین شارژ است. این امر عموما سبب می‌شود که گرمای تولید شده توسط قطعات گوشی به حداکثر برسد و فشار زیادی به باتری وارد شود. اگر دقت کنید انجام این کار اغلب منجر به داغ شدن بیش از حد بدنه گوشی خواهد شد. این داغی و گرمای به وجود آمده می‌تواند به شدت به باتری گوشی شما آسیب برساند.

چگونه بفهمیم زمان تعویض باتری  فرا رسیده است؟

با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم بهترین زمان برای تعویض باتری سامسونگ  زمانی است که باتری گوشی شما زود شارژ خالی می‌کند و احساس می‌کنید که خالی شدن شارژ گوشی بیش از اندازه سرعت بالایی پیدا کرده است. یا زمانی که با یک مکالمه شارژ موبایل شما خیلی کم می شود یا باد کردن باتری موبایل که این عامل بسیار خطرناک هست علاوه براینکه باعث  آسیب به ال سی دی و درب پشت گوشی شما خواهد شد  احتمال انفجار و آتش گرفتن  باتری باد کرده هم  وجود دارد توصیه می کنیم به هیچ عنوان به باتری های باد کرده فشار وارد نکنید.

لازم به ذکر است که یک باتری که در حد استاندارد کار نمی‌کند برای کاربر بسیار مشهود است. عوامل ذکر شده در بالا ممکن است به کاربر در تایید و سلامت باتری نیز کمک کنند. عملکرد باتری ضعیف منجر به عملکرد ضعیف دستگاه نیز می‌شود. بنابراین ضروری است که کاربر به تعویض باتری اقدام نماید تا سایر کارکردهای گوشی نیز به خوبی انجام شوند.

جی اس ام باتری

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

4 دلیل که برون‌سپاری خدمات پشتیبانی شبکه هزینه‌های سازمان شما را کاهش می‌دهد.

 

یکی از چالش‌برانگیزترین تصمیماتی که مدیران سازمان‌ها باید بگیرند این است که چه کارهایی در سازمان به صورت داخلی انجام شود و چه کارهایی را برون‌سپاری کنند. به بیان ساده‌تر برای چه کارهایی نیرو استخدام کنند و برای چه کارهایی پیمانکار بگیرند. این را می‌توان از ساده‌ترین کارهایی که یک سازمان انجام می‌دهد تا پیچیده‌ترین آنها تعمیم داد.

 به عنوان مثال کارخانه‌ای را مجسم کنید که ناهار روزانه پرسنل خود را تأمین می‌کند. بهتر است این کارخانه با یک رستوران قرارداد ببندد و غذای روزانه خود را از آن تهیه کند؟ یا بهتر است در محل کارخانه آشپزخانه‌ای مهیا کند و آشپزانی استخدام کند تا هر روز غذای پرسنل را بپزند؟

تصمیم‌گیری در این مورد به بسیاری از پارامترها بستگی دارد و هر مدیری ممکن است که به جواب منحصر به فرد خود برسد. ولی در نهایت همانطور که می‌دانیم کسب و کارها هر روز بیشتر و بیشتر به سمت برون‌سپاری می‌روند و حتی بزرگترین شرکت‌های دنیا امروز بخش عمده‌ای از کارهای خود را برون‌سپاری کرده‌اند تا به این ترتیب هزینه تمام شده محصولات و خدمات خود را کاهش دهند و سود خود را بیشتر کنند.

 

خدمات پشتیبانی شبکه یکی از خدماتی است که هرچه سازمان‌ها به سمت برون‌سپاری آن بروند قیمت تمام شده‌ای که بابت آن می‌پردازند کمتر خواهد بود. فراموش نکنیم که در دنیای امروزی که تقریباً همه چیز حول محور کامپیوتر و اینترنت می‌گردد، شبکه کامپیوتری یکی از حساس‌ترین مسائلی است که هرگز نباید مغفول بماند.

 

اما برون سپاری خدمات شبکه چرا و چگونه هزینه های سازمان را کاهش می‌دهد؟

 

1- خدمات سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر: یک کارمند، چه از لحاظ حیطه‌های تخصصی، و چه از لحاظ سرعتِ عمل در رسیدگی به مشکلات، با محدودیت‌های زیادی روبه‌روست و این محدودیت‌ها در واقع تحمیل هزینه به سازمان است. در حالی که قرارداد با یک شرکت خدماتِ شبکه، در واقع قرارداد با گروهی از دهها کارشناس است. تعدُد کارشناسان در شرکت‌های پشتیبانی شبکه باعث می‌شود تا اولاً هیچ کاری از عهده‌ی آنها خارج نباشد و ثانیاً مشکلات خیلی سریعتر رفع گردند. البته برای این کار لازم است تا شرکت پشتیبانی شبکه جزو آن دسته از شرکتهایی نباشد که تعداد پرسنلش از تعداد انگشتان یک دست کمتر است. در انتخاب شرکت پشتیبانی شبکه تعداد پرسنل فنی یکی از پارامترهای اساسی است. و البته این پرسنل باید در استخدام شرکت باشند. نه اینکه از نیروهای فریلنسر استفاده کنند یا نیروهای قرضی از دیگر شرکت ها بگیرند و به پروژه‌های خود اعزام کنند. شرکت پشتیبانی شبکه پیراسیس یکی از شرکت هایی است که بیش از سی نفر پرسنل فنی دارد و به هیچ وجه از نیروهای فریلنس یا قرضی استفاده نمی‌کند. اگر می‌خواهید با یک شرکت پشتیبانی شبکه قرارداد ببندید برای اطمینان از این موضوع می‌توانید از آنها لیست بیمه نفراتشان را بخواهید تا مطمئن شوید که نیروهایی که برای کار در سازمان شما اعزام می‌کنند در استخدام خودشان هستند.

 

2- دسترسیِ 24x7: یکی دیگر از مزایای برون سپاری خدمات شبکه به شرکت ها نسبت به استخدام نفرات این است که نیروی کارِ استخدامی در روزهای تعطیل، مرخصی و در تمام ساعات غیرکاری از دسترس کارفرما خارج است. اگر در زمانهای عدم حضور کارمند مشکلی در شبکه کامپیوتری سازمان به وجود بیاید عملاً ممکن است کل روند کاری بازبایستد و هزینه‌ی بسیار سنگینی به بار بیاورد. در حالیکه قراردادهای شرکتهای خدمات شبکه معمولاً قراردادهای 24x7 هستند. به این معنی که خدمات در آنها 7 روز در هفته و 24 ساعت در شبانه روز تضمین شده است. البته قبل از امضای قرارداد با آنها باید از چنین موضوعی اطمینان حاصل کنید. چون برخی از آنها خدماتشان را به ساعات اداری محدود می‌کنند و این ممکن است در آینده مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد.

 

3- کاهش هزینه‌های بالاسری: هزینه‌ای که یک کارمند برای سازمان دارد فقط حقوق دریافتیِ او نیست. بلکه حقوق فقط بخشی از پرداختی‌هاست. بلافاصله پس از استخدام یک کارمند حق بیمه، عیدی، سنوات، مالیات، و هزینه‌های دیگری که در سازمانهای مختلف متفاوت است، به کارفرما تحمیل می‌شود. برون‌سپاری بارِ همه‌ی هزینه‌های اضافه را از روی دوش کارفرما برمی‌دارد.

 

4- امکان جبران خسارت: اگر اهمالی از جانب یک کارمند سر بزند که باعث ضرر و زیانِ سازمان شود، از لحاظ حقوقی هیچ راهی برای جبران خسارت از جانب کارمند وجود نخواهد داشت. در حالی که بلافاصله پس از قرارداد با یک شرکتِ خدمات پشتیبانی شبکه، توافق‌نامه‌ای به نام SLA امضا می‌شود که در آن جبران خسارت‌های ناشی از کاهش کیفیتِ خدماتِ شبکه، به عهده‌ی شرکت سرویس‌دهنده خواهد بود و این توافقنامه به طور کامل وجاهت قانونی دارد. یکی از بهترین انواع این توافق‌نامه‌ها را شرکت خدمات شبکه پیراسیس با مشتریانش امضا می‌کند و به این ترتیب خیال کارفرما را بابت سطح خدماتی که ارائه می‌دهد، راحت می‌کند.

 

جمع‌بندی:

برون‌سپاری خدمات شبکه نه تنها باعث می‌شود خدمات در سطحی بسیار بالاتر از چیزی که یک کارمند قادر به انجام آن است ارائه شود، قیمت تمام شده این خدمات را هم کاهش می‌دهد. این کاهش هزینه باعث شده است تا امروز بیشتر شرکت های پیشرو به فکر برون سپاری چنین خدماتی بیفتند.

 

 

منبع : شرکت پشتیبانی شبکه پیراسیس


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود کتاب
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : دو شنبه 14 بهمن 1398

كتاب از دیدگاه هر كس، تعریف خاص و منحصر بفردی دارد. تعریفی كه ممكن است در شرایط و زمان های مختلف، متفاوت باشد.   اما موضوعی که در آن هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، این است که شما وقتی کتاب‌های بیشتر و بهتری می‌خوانید دید وسیع‌تری پیدا می‌کنید و به همان نسبت تعریف شما از کتاب کامل‌تر می‌شود. و نکته مهم اینکه شما هرچقدر بیشتر کتاب بخوانید، بهتر متوجه می‌شوید که به چه نوع کتابی علاقه دارید.   وقتی که یک کتاب می‌خوانید تک تک جملات آن در ناخودآگاه شما باقی می‌مانند، فقط کافیست کمی به آن فکر کنید و خودتان را در آن موقعیت قرار دهید. کتاب به شما یاد می‌دهد در زندگی چطور رفتار کنید، چطور بیاندیشید و چطور خط فکری خودتان را پیدا کنید و شکل بدهید. کتاب به شما اجازه می‌دهد به جای تمام زندگی‌هایی که نداشته‌اید زندگی کنید. به جای تمام تجربه‌هایی که نداشته‌اید و به جای تمام تصمیم‌هایی که هنوز به سراغتان نیامده‌اند فکر کنید و از قبل جواب مناسب را بدانید. با مطالعه زیادتر کتاب‌ شما هیچ‌وقت در زندگی واقعی غافلگیر نمی‌شوید! انگار همه چیز را از قبل می‌دانید و یاد گرفته‌اید که چطور رفتار کنید. حفظ کردن جملات یا ادبی حرف زدن به شما هیچ کمکی نمی‌کنند! روح آدمی باید کتابی را ببلعد.   در میان اما، منتقدان و نویسندگان در سراسر دنیا یک سری از کتاب‌ها را شاهکار می‌دانند. کتاب‌هایی که شاید برخی از ما به راحتی نتوانیم آن‌ها را شاهکار و یا حتی کتاب تلقی کنیم. با این حال برای مشاهده این کتاب‌ها که در سراسر جهان مورد ستایش هستند می‌توانید نگاهی به لیست صد کتاب برتر تاریخ بیاندازید.   شاید به طور میانگین گفته شود که سرانه مطالعه کتاب در کشور ما پایین است اما در این میان افراد زیادی هستند که مدام در کتابخانه ها به دنبال کتاب هستند و خواندن را یکی پس از دیگری انجام می‌دهند. خیلی‌ها به دنبال کتاب‌های تاریخی هستند ، برخی دیگر کتب فلسفی را می‌پسندند و عده‌ای به دنبال یک رمان طولانی هستند تا شب‌های گرم تابستان و سرد زمستان را با خواندن یک رمان هیجان‌انگیز ، گرم تر کنند.  

کتاب صوتی:

امروزه کتاب صوتی یا کتاب گویا به خاطر مشغله زیاد افراد به شدت رواج یافته اند. با این همه همه‌ی ما دوست داریم که کتاب مورد نظرمان را سر فرصت و در آرامش کامل بخوانیم ، اما شاید هرگز چنین فرصتی پیش نیاید. به همین خاطر استفاده از کتاب‌های صوتی بهترین گزینه است. استفاده از کتاب های صوتی مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آنها استفاده صحیح از زمان هایی است که هدر می‌روند، مانند ساعات طولانی که در ترافیک کلان شهرها مجبور به گذران هستید.   سبک زندگی>  

اشتراک گذاری مطلب در شبکه اجتماعی مداد : شبکه اجتماعی مداد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پرسونال برندینگ
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : جمعه 11 بهمن 1398

پرسونال برندینگ

امروزه با وجود رقابت‌های تخصصی فراوان موجود در صنعت، خوب بودن در هر مهارتی به‌تنهایی کافی و تضمین‌کننده موفقیت نیست. همه ما افراد مستعدی را می‌شناسیم که یا سر جای خودشان نیستند، یا کمتر از استحقاقشان دریافت می‌کنند، یا حتی بیکار هستند. برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ می‌گوید، افراد و مهارت‌هایشان نیز مانند محصولات کسب‌وکارها نیاز به معرفی دارند. در این نوشتار که بر اساس نظرات و صحبت‌های افراد با برند شخصی قوی در ایران و جهان تهیه‌شده است، راهکارهایی در زمینه رشد برند شخصی ارائه می‌دهیم.

 

پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی چیست؟

برندسازی، درواقع، یک “قدرت نرم” است. همانند اصول برندسازی محصول، برندسازی اشخاص هم بسیار مهم است. همه ما می دانیم این که صرفاً مدرک تحصیلی، تجربه یا عناوین شغلی می‌توانند موجب موفقیت فرد شوند، تصور درستی از بازار کار نیست. خواه‌ناخواه برندسازی و قدرت نرم بر همه ابعاد زندگی روزمره‌مان تأثیرگذار است؛ زیرا در محیط کاری و تخصصی بسیار مهم می‌شود، که دیگران راجع به ما و توانمندی ما چه فکر می‌کنند. برند مجموعه‌ای از تعریف‌ها و خاطرات مشتریان و اطرافیان از شماست که نوع نگاه اطرافیان درباره شما را شکل می‌دهد. به عنوان مثال برند مدیاک . درواقع برند مجموعه ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که به کسب‌وکار و روابط آن با جامعه معنا می‌دهد.

 

چرا برندسازی شخصی اهمیت دارد؟

با برندسازی شخصی فرصت‌های حرفه‌ای بیشتری متناسب باکیفیت مهارت‌های شما برایتان فراهم خواهد شد. تلاش برای تهیه یک تصویر واضح از خودتان و توانایی‌هایتان باعث می‌شود، شناخت بهتری نسبت به خود پیدا کنید. نقاط قوت خود را بهتر بشناسید و آن‌ها را مشخصاً نشان دهید و همچنین برای نقاط ضعف خود برنامه‌ریزی کنید. به‌مرور در حرفه خود شناخته شوید و موقعیت‌های شغلی بهتر به شما پیشنهاد شود و ارتباطات ارزشمندی با متخصصین حوزه خود پیدا خواهید کرد.

 

پرسونال برندینگ چگونه ایجاد می‌شود؟

پرسونال برندینگ چیست

 

 

 

پرسونال برندینگ به معنای توسعه و تدوین یک برنامه بازاریابی شخصی (personal marketing plan) در زندگی حرفه ای افراد برای رسیدن به اهدافشان است. به عنوان مثال برند ژولی پولی .

 

سه سؤال مهم در اینجا مطرح است که باید به پاسخ آن‌ها فکر کنید:

 

چه عمل، تصمیم یا انتخابی می‌تواند بزرگ‌ترین تأثیر در رشد برند شخصی شما داشته باشد؟

سه نکته‌ای که در وب‌سایت شخصی خود و یا صفحه لینکدین باید به آن توجه کنید، باید بر روی آن تمرکز کنید، چیست؟

برای کسانی که به دنبال برند آنلاین قدرتمندی هستند و قصد استفاده از اینفلوئنسرمارکتینگ دارند، کدام اینفلوئنسرها را پیشنهاد می‌دهید؟ درواقع باید در حوزه تخصصی خودتان اینفلوئنسرها را بشناسید.

در کالج تپسل بخوانید!  آگاهی از برند، اهداف و روش های اندازه گیری

برندسازی شخصی و مقایسه آن با مفهوم شهرت

به بیان ساده پرسونال برندینگ  آن چیزی است که شما درباره خود بیان می‌کنید. این که می‌خواهید چه فردی و با چه مهارت‌هایی و تخصص‌هایی باشید و آن‌ها را در رزومه و فعالیت‌هایتان نشان دهید. اما شهرت چیزی است که دیگران درباره شما می‌گویند. پرسونال برند تحت کنترل شماست، اما وقتی شهرت داشته باشید، کنترل آنچه درباره شما بیان می‌شود سخت‌ است. البته افراد با پرسونال برندینگ قوی به‌مرور در حرفه خود و بین متخصصین شهرت پیدا می‌کنند.

 

 

 

۶ نگاه استراتژیک جهت رشد برندسازی شخصی تان

 برای رشد برند شخصی باید نگاهی استراتژیک و آینده‌محور داشته باشید و برای آینده خود برنامه ریزی کنید.

 

۱-چگونه برای برند شخصی خود چشم‌انداز یا vision تعیین کنیم؟

رشد برند شخصی

 

می‌دانیم برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار و ایجاد یک برند باید vision  و mission تهیه کنیم. ایجاد برند شخصی هم در این زمینه مشابه برند کسب‌وکار است.

 

برای برندسازی شخصی باید ابتدا خود را به‌درستی بشناسید و همچنین شخصیت هدفتان (آن شخصیتی که می‌خواهید باشید) را هم مشخص کنید. این دو مرحله چارچوب برنامه‌ای برای زندگی شخصی و رشد حرفه‌ای شما فراهم می‌کند.

 

ما نمی‌توانیم تمام جنبه‌های زندگی خود را پیش‌بینی کنیم، اما تهیه چشم‌انداز بلندمدت و هدف برای زندگی حرفه‌ای به ما کمک می‌کند به‌طور مستمر برند شخصی خود را رشد دهیم.

 

۲-متمایز باشید

تمایز در پرسونال برندینگ

 

قانون اساسی برندسازی،”متمایز بودن” است و هیچ برندی در دنیا با کپی کردن به برند قوی‌ای تبدیل نشده است. باید هویت حرفه‌ای‌تان را بر اساس چیزی بنا کنید که در مورد شخص شما صدق می‌کند. برای این کار باید بدانید جنبه تمایز شما و توانایی‌های متمایز شما نسبت به بقیه چیست و روی آن‌ها بیشتر سرمایه‌گذاری کنید.

 

آن چیزی که شما را از رقیبانتان متمایز می‌کند، ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودتان است. پس سعی کنید از کپی کردن ترفند و یا تکرار روش‌هایی که به اسم افراد دیگر ثبت‌شده است، دوری‌کنید.

 

۳- از تحلیل نقاط قوت-ضعف، فرصت- تهدید (SWOT) در پرسونال برندینگ استفاده کنید.

متخصصین بازاریابی، برند را با تحلیل SWOT نیز بررسی می‌کنند. برای شناخت کامل تحلیل SWOT این مطلب را پیشنهاد می کنیم.

 

این کار کمک می‌کند روی نقاط قوت خود تمرکز کنید، سعی کنید نقاط ضعف خود را برطرف کنید و همچنین از فرصت‌های موجود در مسیر حرفه‌ای خود بیشترین استفاده را ببرید.

 

swot در پرسونال برندینگ

 

نقاط قوت و ضعف در برندسازی شخصی

مهارت‌ها، تجارب و موفقیت‌ها، خصوصیات شخصیتی خوب و یا آدم‌های مهمی که می‌شناسید، همه می‌توانند نقاط قوت شما باشند. این لیست می‌تواند ادامه داشته باشد و بر اساس vision توسعه پیدا کند. به نقاط قوت به‌عنوان دارایی‌هایی نگاه کنید که می‌توانند منجر به موفقیت شما شوند و برای حفظ و رشد بیشتر این توانایی‌ها تلاش کنید.

 

نقاط ضعف، آن حوزه‌هایی است که بر اساس vision و اهمیت آن‌ها می‌توانید از آن‌ها اجتناب کنید و یا برای تقویت آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. به یاد داشته باشید که دو نقطه‌ضعف را در حوزه برندسازی شخصی باید رفع کرد و بدون آن‌ها هیچ راه دیگری برای موفقیت وجود ندارد. یکی مهارت‌های ارتباطی و دیگری شبکه‌سازی است. این دو نقطه ضعف حتماً باید رفع شود. از بقیه نقاط ضعف متناسب با اهمیت استراتژیک آن در حوزه تخصصتان می‌توانید صرف‌نظر کنید.

 

فرصت‌ها و تهدیدها در برندسازی شخصی

محیط کسب‌وکار، محیطی کاملاً پویا است که همیشه همراه با تغییرات است. این تغییرات فرصت‌ها و تهدیدهایی را ایجاد می‌کنند. به دنبال پیش‌بینی بازار کار حوزه تخصص خود باشید. در این حوزه چه فرصت‌هایی در آینده به وجود خواهد آمد و چه تهدیدهایی هم به وجود می‌آید.

 

بعدازاین بررسی‌ها می‌توانید استراتژی برند شخصیتان را بنویسید و می‌توانید بهترین جایگاه خود در بازار را از تلاقی نقاط قوت و فرصت‌ها به دست آورید.

 

۴-خودتان باشید

استراتژی برند شخصی شما باید ازآنچه هستید نشات بگیرد. استفاده از عناوین و جایگاه‌های تقلبی در برندسازی در بلندمدت جوابگو نخواهد بود.

 

ویژگی‌های اصلی استراتژی برند شخصی چهار مورد زیر است:

 

تمایز: کپی کردن، از شما یک بازیگر درجه‌دو می‌سازد.

تمرکز: سعی کنید استراتژی برند شخصی خود را در یک عبارت خلاصه کنید.

اعتبار و قانونی بودن: استراتژی برند شخصی شما باید بر اساس آنچه شما هستید و دارایی‌ها و تجربیات شما تعریف شود و صرفاً چیزی را می‌توانید ادعا کنید که واقعیت داشته باشد.

جذابیت در بازار: استراتژی خود را طوری در نظر بگیرید که در بازار خریدار داشته باشد. به عبارتی بر توانایی‌ها و مهارت‌هایی تمرکز کنید که کاربردی و نیاز بازار باشد.

 

 

۵-چگونه در پرسونال برندینگ مخاطبین خود را بیابیم؟

بعد از تهیه چشم‌انداز پرسونال برندینگ، همانند محصول که برای فروش آن نیاز به شناخت بازار مشتریان دارید، برای پرسونال برندینگ هم نیاز به شناخت مخاطبین خود دارید. در واقع در پرسونال برندینگ تخصص و مهارت‌های خود را به مدیران عرضه می کنید و یا اگر خود در سمت مدیریت هستید، به جامعه مشتریان ارائه می‌دهید.

 

سعی کنید انگیزه افراد (مدیران یا مشتریان پروژه‌ها و محصولات شما)، در همکاری با شما را متوجه شوید. دانستن اهداف و انگیزه‌ها فرصت‌های خوبی در اختیارتان خواهد گذاشت. در این صورت می‌توانید برای رشد و پیشرفت خود مهارت‌هایی را در همین راستا به دست آورید و یا در رزومه و توضیحات خود به توانایی‌های مربوط خود اشاره‌ کنید.

 

برای جذب مخاطبان، در فضای آنلاین فعال باشید

پرسونال برندینگ در شبکه های اجتماعی

 

با حضور در شبکه‌های اجتماعی و فعالیت در وبلاگ‌ها می‌توانید با مخاطبین خود ارتباط بیشتری برقرار کنید و در حوزه تخصصی‌تان شناخته شوید.

بیشترین فعالیت را در آن شبکه اجتماعی داشته باشید که اکثر مخاطبین موردنظرتان آنجا فعال هستند. ولی به عنوان یک فرد متخصص و کارشناس حتماً پروفایل لینکدین با اطلاعات کامل ایجاد کنید.

تهیه ویدئو بهترین ابزار برای ارتقای برند شخصی است. می‌توانید مباحثی را که در آن تخصص دارید، در ویدئویی آموزش دهید و در یوتیوب یا کانال آپارات با نام خودتان منتشر کنید.

یک وب‌سایت حرفه‌ای برای انتشار مطالبتان، بهترین تأثیرها را روی پرسونال برندینگ شما دارد. با ورد پرس می‌توانید وب‌سایت خود را مدیریت کنید.

برگه “درباره من” در وب‌سایت شخصی، مکانی است که در آن داستان حرفه‌ای خود را بیان می‌کنید. می‌توانید در این صفحه از علائق و سرگرمی‌هایتان نیز بگویید، اما دقت کنید که زیاد وارد جزئیات نشوید تا شکل حرفه‌ای وب‌سایت حفظ شود.

برگه “ارتباط با من” را در وب‌سایتتان فراموش نکنید. این صفحه دقیقاً جایی است که اصطلاحاً conversion یا تبدیل به مشتری اتفاق می‌افتد و مخاطبین شما برای پیشنهادهای همکاری با شما وارد مکالمه می‌شوند. با طراحی مناسب این صفحه می‌توانید فرصت‌های حرفه‌ای خوبی کسب کنید. قرار دادن یک فرم برای ارسال پیام، پیشنهاد مناسبی برای ساختار این صفحه است.

با تدوین استراتژی برای بازاریابی محتوای بلاگ و همچنین بهبود سئوی وبسایت مخاطبین بیشتری را جذب کنید.

در کالج تپسل بخوانید!  معرفی ۲۰ کتاب که هر کارآفرین باید بخواند!

۶-از برند شخصی خود محافظت کنید.

محافظت از برند شخصی

 

هر چقدر برند شخصی خود را قوی‌تر کنید و در حوزه تخصصی خودتان بیشتر شناخته شوید، بیشتر نیاز به مراقبت از برند و توجه به اخبارها خواهید داشت. افرادی که به دنبال متخصصینی مانند شما می‌گردند، با جستجوی نام شما در اینترنت، سعی می‌کنند اطلاعاتی از شما کسب کنند. به همین دلیل باید محتوایی را که مشتریان و جامعه هدف شما می‌خوانند، را بررسی و کنترل کنید.

 

نداشتن صفحه شخصی فعال در اینترنت، باعث می‌شود با جستجوی نام شما، نتایجی مربوط به اشخاص دیگر نشان داده شود و این موضوع تأثیر منفی در نگاه فرد مراجعه‌کننده به شما خواهد داشت، مخصوصاً اگر حوزه فعالیت شما مرتبط به تکنولوژی و یا اینترنت است، به این مسئله بیشتر توجه کنید.

از راهکارهای دیگر برای حفظ برند شخصی، ایجاد اکانت گوگل پلاس به نام خود و ارسال مطالب در گوگل پلاس است. هم‌چنین نوشتن پست مهمان در سایت‌های مختلف مرتبط با تخصص شما راهکار موثری است. وجود مطالب شما در سایت‌های‌ تخصصی، تأثیر مثبت بر روی برند شخصی شما دارد و باعث می‌شود در سرچ نام شما، مقالاتتان در سایت‌های تخصصی هم نمایش داده شود.

با استفاده از google alerts می‌توانید صفحاتی در وب که نام شما در آن ذکر می‌شود، را دریافت کنید.

منبع : کالج تپسل


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بهترین هتل های ترکیه کجاست؟
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : یک شنبه 29 دی 1398

 

ترکیه را به حراج هایش می شناسیم، کشوری پر از مساجد و بناهایی با معماری عثمانی. حتما شما هم می دانید که اغلب ایرانی ها تور استانبول را خریداری می کنند تا بتوانند ضمن بازدید از اماکن دیدنی، به خرید پوشاک با قیمت مناسب بپردازند؛ همیشه تا صحبت از سفر به ترکیه به میان می آید این بحث عجین می شود با بهترین زمان حراجهای استانبول و غذاهای ترکی ناب اما امروز می خواهم از یکی از لوکس ترین شهرهای ترکیه برای شما بگویم و این متن مخصوص کسانی است که در فکر خرید تور آنتالیا هستند و سفری مقرون به صرفه و پر از صرفه جویی مد نظر آنها نیست؛ تور ارزان آنتالیا را کنار بگذارید و با ما همراه شوید تا بهترین و خوش آب و هواترین شهر ترکیه را به شما عزیزان معرفی کنم و از بارزترین ویژگی هایش برای تان بگویم.

چرا آنتالیا مشهور شد؟

آنتالیا شهری ساحلی در جنوب شرق کشور ترکیه است و به خاطر وجود دریای مدیترانه همواره سواحل این شهر برای ساکنان ترکیه پرطرفدار بودند. با ساخت هتل های بسیار لوکس در آنتالیا در حالی که اقامت در آنها بسیار ارزان بود، گردشگران خارجی از اروپا و ایران به سوی آنتالیا سرازیر شدند و حالا شاهدیم که بهترین و شیک ترین هتل های ترکیه در شهر آنتالیا مستقر هستند.

012

چرا ایرانی ها زیاد به آنتالیا می روند؟

قیمت اقامت در هتل های آنتالیا برای ایرانیان نیز مقرون به صرفه بود و با حدود 5 میلیون تومان می شد که چند روز در بهترین هتل های این شهر اقامت کرد اما در دو سال گذشته به خاطر تورم سرسام آوری که در ایران شاهد آن هستیم، سفر به آنتالیا برای ایرانی ها گران تمام می شود. از آنجایی که آنتالیا از نظر طبیعت و امکانات تفریحی واقعا جذاب است این روزها ایرانیان بیشتر طرفدار تور زمینی آنتالیا شده اند و شاهدیم که از حالا تور زمینی آنتالیا نوروز 99 جزو اولین انتخاب های هموطنانمان برای سفر خارجی است.

آیا آنتالیا ارزش سفر و هزینه را دارد؟

آنتالیا شهری در ساحل مدیترانه است که از بهار تا اواسط پاییز آب و هوایی عالی دارد. امکانات خوب، آب و هوای مناسب دلایل محکمی برای سفر به این شهر جذاب هستند. ناگفته نماند که در آنتالیا نیز مانند استانبول مراکز خرید زیادی وجود دارد که همین موضوع باعث شده که ایرانیان برای سفر نوروزی خود تور نوروز آنتالیا نوروز 99 را خریداری کنند تا بتوانند در کنار تفریحات از حراج ها نیز لذت ببرند البته در آنتالیا مراکز خرید لوکس با کالاهای بسیار گران قیمت نیز وجود دارد که برای برخی از توریست ها می تواند جالب باشد.

013

بهترین ساحل آنتالیا کجاست؟

لارا چند سالی است که همواره به عنوان بهترین ساحل آنتالیا معرفی می شود. در ساحل لارا صدها هتل وجود دارد که بسیاری از آنها به قدری تفریحات در خود دارند که مسافران نیازی به مراجعه به شهر را پیدا نمی کنند. انواع خدمات اسپا، استخر، ساحل خصوصی، تفریحات ساحلی، گردش در محوطه های سرسبز، برنامه های شبانه، وجود کلاب و سالن های بندسازی و... تنها بخش کوچکی از تفریحات موجود در هتل های ساحل لارا هستند.

سفر زمینی از استانبول به آنتالیا ارزش دارد؟

آنتالیا در جنوب غربی و استانبول در شمال غربی کشور ترکیه واقع شده اند اما برای سفر زمینی بین این دو شهر باید دست کم 700 کیلومتر را طی کنید که با اتومبیل شخصی و بدون هیچ گونه توقف حدود 8 ساعت و ربع زمان لازم است. ایرانیان بسیار کمی تصمیم می گیرند که از آنتالیا به استانبول (یا بالعکس) بروند زیرا این کار با تاکسی یا کرایه اتومبیل مقرون به صرفه نیست و اگر قصد صرفه جویی در هزینه ها را دارید، بهتر است از ایران تور زمینی استانبول یا تور زمینی آنتالیا را خریداری کنید.

اگر هنوز مطمئن نیستید که آنتالیا شهر خوبی برای سفر هست یا خیر توصیه می شود که از وبسایت آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی دیدن کنید که راهنمای سفر خوبی در رابطه با آنتالیا دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





آمار مطالب

:: کل مطالب : 54
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 215
:: بازدید هفته : 233
:: بازدید ماه : 228
:: بازدید سال : 4225
:: بازدید کلی : 10734

RSS

Powered By
loxblog.Com