ریوال ایجنسی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
به وب سایت من خوش امدید
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



بهترین هتل های ترکیه کجاست؟
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : یک شنبه 29 دی 1398

 

ترکیه را به حراج هایش می شناسیم، کشوری پر از مساجد و بناهایی با معماری عثمانی. حتما شما هم می دانید که اغلب ایرانی ها تور استانبول را خریداری می کنند تا بتوانند ضمن بازدید از اماکن دیدنی، به خرید پوشاک با قیمت مناسب بپردازند؛ همیشه تا صحبت از سفر به ترکیه به میان می آید این بحث عجین می شود با بهترین زمان حراجهای استانبول و غذاهای ترکی ناب اما امروز می خواهم از یکی از لوکس ترین شهرهای ترکیه برای شما بگویم و این متن مخصوص کسانی است که در فکر خرید تور آنتالیا هستند و سفری مقرون به صرفه و پر از صرفه جویی مد نظر آنها نیست؛ تور ارزان آنتالیا را کنار بگذارید و با ما همراه شوید تا بهترین و خوش آب و هواترین شهر ترکیه را به شما عزیزان معرفی کنم و از بارزترین ویژگی هایش برای تان بگویم.

چرا آنتالیا مشهور شد؟

آنتالیا شهری ساحلی در جنوب شرق کشور ترکیه است و به خاطر وجود دریای مدیترانه همواره سواحل این شهر برای ساکنان ترکیه پرطرفدار بودند. با ساخت هتل های بسیار لوکس در آنتالیا در حالی که اقامت در آنها بسیار ارزان بود، گردشگران خارجی از اروپا و ایران به سوی آنتالیا سرازیر شدند و حالا شاهدیم که بهترین و شیک ترین هتل های ترکیه در شهر آنتالیا مستقر هستند.

012

چرا ایرانی ها زیاد به آنتالیا می روند؟

قیمت اقامت در هتل های آنتالیا برای ایرانیان نیز مقرون به صرفه بود و با حدود 5 میلیون تومان می شد که چند روز در بهترین هتل های این شهر اقامت کرد اما در دو سال گذشته به خاطر تورم سرسام آوری که در ایران شاهد آن هستیم، سفر به آنتالیا برای ایرانی ها گران تمام می شود. از آنجایی که آنتالیا از نظر طبیعت و امکانات تفریحی واقعا جذاب است این روزها ایرانیان بیشتر طرفدار تور زمینی آنتالیا شده اند و شاهدیم که از حالا تور زمینی آنتالیا نوروز 99 جزو اولین انتخاب های هموطنانمان برای سفر خارجی است.

آیا آنتالیا ارزش سفر و هزینه را دارد؟

آنتالیا شهری در ساحل مدیترانه است که از بهار تا اواسط پاییز آب و هوایی عالی دارد. امکانات خوب، آب و هوای مناسب دلایل محکمی برای سفر به این شهر جذاب هستند. ناگفته نماند که در آنتالیا نیز مانند استانبول مراکز خرید زیادی وجود دارد که همین موضوع باعث شده که ایرانیان برای سفر نوروزی خود تور نوروز آنتالیا نوروز 99 را خریداری کنند تا بتوانند در کنار تفریحات از حراج ها نیز لذت ببرند البته در آنتالیا مراکز خرید لوکس با کالاهای بسیار گران قیمت نیز وجود دارد که برای برخی از توریست ها می تواند جالب باشد.

013

بهترین ساحل آنتالیا کجاست؟

لارا چند سالی است که همواره به عنوان بهترین ساحل آنتالیا معرفی می شود. در ساحل لارا صدها هتل وجود دارد که بسیاری از آنها به قدری تفریحات در خود دارند که مسافران نیازی به مراجعه به شهر را پیدا نمی کنند. انواع خدمات اسپا، استخر، ساحل خصوصی، تفریحات ساحلی، گردش در محوطه های سرسبز، برنامه های شبانه، وجود کلاب و سالن های بندسازی و... تنها بخش کوچکی از تفریحات موجود در هتل های ساحل لارا هستند.

سفر زمینی از استانبول به آنتالیا ارزش دارد؟

آنتالیا در جنوب غربی و استانبول در شمال غربی کشور ترکیه واقع شده اند اما برای سفر زمینی بین این دو شهر باید دست کم 700 کیلومتر را طی کنید که با اتومبیل شخصی و بدون هیچ گونه توقف حدود 8 ساعت و ربع زمان لازم است. ایرانیان بسیار کمی تصمیم می گیرند که از آنتالیا به استانبول (یا بالعکس) بروند زیرا این کار با تاکسی یا کرایه اتومبیل مقرون به صرفه نیست و اگر قصد صرفه جویی در هزینه ها را دارید، بهتر است از ایران تور زمینی استانبول یا تور زمینی آنتالیا را خریداری کنید.

اگر هنوز مطمئن نیستید که آنتالیا شهر خوبی برای سفر هست یا خیر توصیه می شود که از وبسایت آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی دیدن کنید که راهنمای سفر خوبی در رابطه با آنتالیا دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
کتاب هایی برای آموزش زبان در هر ردۀ سنی
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : پنج شنبه 19 دی 1398

کتاب هایی برای آموزش زبان در هر ردۀ سنی

آموزش زبان انگلیسی در نیم قرن اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است. زمانی بود که اگر کسی قصد داشت زبان انگلیسی یاد بگیرد تنها کتاب های محدودی در اختیار داشت و مهم نبود که هدف او برای زبان آموزی چیست بلکه باید بعد از آموزش کلیاتی، یا خودش به دنبال کتاب های مورد نیازش می رفت یا اگر مؤسسه ای هم وجود داشت که کتاب هایی داشته باشد، استاندارد خاصی برای ارائه آن ها نبود. ولی امروزه نه تنها حوزه های یادگیری زبان انگلیسی بسیار تخصصی شده اند و هر کس با توجه به نیاز خود و رشته تحصیلی اش می تواند کتاب های زبان انگلیسی و متون آموزشی تخصصی را تهیه کند بلکه رده های سنی مختلف هم کتاب آموزش زبان خودشان را دارند. کتاب های آموزشی مخصوص هر رده سنی با توجه به نیاز همان گروه سنی طراحی شده اند. مسائل و ذغدغه های کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با هم متفاوت است و موضوعاتی که برای آن ها جذابیت داشته باشد هم زمین تا آسمان با هم فرق می کنند. شما می توانید با توجه به رده سنی خود یا فرزندتان کتاب زبان آموزشی و تمرینی مناسب را تهیه نمایید.

کتاب های آموزش زبان بزرگسالان

بیشتر کتاب های آموزش زبان برای بزرگسالان تهیه شده اند. این کتاب ها موضوعات مختلف و مهارت های گوناگونی را به طور جداگانه آموزش می دهند. برخی از کتاب ها هم هستند که به شکل تخصصی برای کسانی که می خواهند در آزمون زبان شرکت کنند طراحی شده اند. آموزش زبان برای بزرگسالان شاید پیچیده تر به نظر برسد ولی با توجه به اینکه معمولا آن ها هدف خود را می دانند و برای یادگیری زبان انگیزه دارند، بهتر هم می توانند تمرکز کنند و می توان به طور مستقیم موضوعات آموزشی را به آن ها یاد داد. آنچه در آموزش زبان بزرگسالان باید در نظر بگیرید، این است که کدام شیوه های آموزشی برای شما مناسب ترند و با کدام شیوه های آموزشی بهتر یاد می گیرید و با توجه به این مسئله کتاب آموزش زبان خود را انتخاب کنید.

032

کتاب های آموزش زبان بزرگسالان با توجه به دغدغه های آن ها طراحی می شود.

کتاب های آموزش زبان نوجوانان

اهمیت آموزش زبان نوجوانان کمتر از بزرگسالان نیست. ممکن است که در سنین پایین، نوجوانان متوجه اهمیت یادگیری زبان نباشند، ولی اکثر والدین با توجه به اینکه زبان انگلیسی یک نیاز ضروری در تحصیل و آینده فرزندانشان هست، آن ها را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق کنند. بعضی از نوجوانان هم خود تمایل به یادگیری زبان انگلیسی دارند. کتاب آموزش انگلیسی برای نوجوانان باید به گونه ای طراحی شود که رغبت آن ها را به یادگیری زبان انگلیسی بیشتر کند. همچنین مسائل کتاب باید متناسب با سن آن ها طراحی شود. درست است که می توان یادگیری مستقیم را برای نوجوانان اجرا کرد ولی همچنان استفاده از روش های غیر مستقیم مطالب را بهتر برای آن ها نهادینه خواهد کرد. تکرار و تمرین از نکات کلیدی در آموزش زبان نوجوانان است.

033

آموزش زبان نوجوانان باید همراه با شیوه های جذاب یادگیری فعالانه باشد.

آموزش زبان کودکان

کمتر پیش می آید که کودکان خودشان تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی بگیرند ولی شاید به دلایلی مجبور یا متمایل به آن شوند. آموزش زبان کودکان باید غیرمستقیم و همراه با بازی و تفریح باشد. کتاب های آموزشی انگلیسی برای کودکان مملو از اشعار و رنگ های شاد و تمرین های فیزیکی و بازی هستند. امروزه کتاب های متنعی در زمینه آموزش زبان کودکان وجود دارد و شما می توانید با توجه به علایق کودکان این کتاب ها را برای آن ها تهیه کنید. مخصوصا داستان­های مصور برای گروه سنی آن ها بسیار جذاب خواهد بود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اولین هواپیما پرواز شده در آسمان ایران
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : یک شنبه 1 دی 1398

معرفی کامل هواپیمایی آتا

آتا واژه ای ترکی به معنی پدربزرگ و همچنین نام یکی از ایرلاین های فعال و نوپا ایرانی می باشد که با شعار با هم پرواز کنیم، کار خود را آغاز کرده است.

هواپیمایی آتا ده سالی است که افتتاح شده و به جمع ایرلاین های فعال کشور پیوسته است. این ایرلاین فعالیت خود را از آذربایجان شرقی آغاز کرده و مرکز فعالیت آن نیز همان شهر می باشد. در ادامه کاملاً با هواپیمایی آتا از ابتدا تا کنون، ناوگان هایی و کیفیت پروازهای این ایرلاین تازه تاسیس بیشتر آشنا خواهیم شد.


اولین های آسمان ایران

هر چیز آغاز و ابتدایی دارد. حضور هواپیما و فعالیت های هوایی در کشورمان نیز در حدود 100 قبل از تهران آغاز شد.

اولین هواپیما پرواز شده در آسمان ایران

در سال 1292 هجری شمسی، یک خلبان لهستانی با اصرار و بنا به دلایل و منفعت مالی تصمیم به پرواز در آسمان ایران گرفت. این خلبان لهستانی که کوزمینسکی نام داشت مصمم سر تصمیم خود ماند و موفق به وارد کردن قطعات هواپیمایی از کشور روسیه شد. قطعات این هواپیما از بندر انزلی وارد ایران شدند و سپس به تهران انتقال پیدا کردند و توسط خود خلبان برای یک اجرای نمایشی سرهم شد. در زمستان  سال 1292 بود که هواپیما آماده پرواز شد و با حضور شاه آن زمان، احمدشاه قاجار به پرواز در آمد و در میدان مشق تهران به زمین نشست. این اتفاق درست در تاریخ 14 دی ماه 1392 رخ داد.

پس از آن به دلیل علاقه ای که شاه ایران به آن پیدا کرد این هواپیما به حیاط کاخ برده شد و چندین با پرواز نمایشی انجام داد. بعد از این اتفاق اولین هواپیماهای که وارد کشور شدند؛ کشورهای انگلیسی بودند که برای جنگ جهانی اول به ایران آورده شده اند.

اولین خلبان ایرانی

کلنل محمد تقی خان پسیان اولین خلبان ایران می باشد؛ که با گذراندن دوره های خلبانی در خارج از کشور موفق به کسب عنوان اولین خلبان کشور شد. محمد تقی خان در سال 1270 در شهر تبریز در خانواده سرشناس  متولد شد. موقعیت و نام پدر محمد تقی خان به او اجازه داد تا در مدرسه نظامی تحصیل کند و یکی از سران نظامی کشور شود. این کلنل ایرانی با رفتن به کشور آلمان مدتی را در دوره های آموزشی تمامی تکنیک های هوانوردی را آموزش دید. این کلنل هیچگاه نتوانست هواپیمایی  را تنها به عنوان خلبان به پرواز در اورد چرا که در سال 1300 در سن 30 سالگی بر اثر بیماری فوت کرد. اما چون اولین ایرانی بود که خلبانی یاد گرفت به عنوان اولین خلبان این کشور شناخته می شود.

امنیت آتا ایر

شرکت هواپیمایی آتا جز ایمن ترین ایرلاین های داخلی می باشد که در طول 10 سال فعالیت خود تنها 12 حادثه داشته که هیچ صدمات جانی و تلفاتی نداشته است.

اولین فرودگاه راه اندازی شده کشور

در پی پیگیری های بسیار زیاد سفارت انگلیس البته می توان گفت برای منافعشان در طول جنگ جهانی اول، در نهایت دو سال پس از خرید اولین هواپیما ایران از کشور آلمان، در آذر ماه سال 1303 در جنوب تهران زمینی برای فرود و برخاست هواپیما اختصاص داده شد.

اما به طور رسمی اولین فرودگاه ایران و خاورمیانه در پی بیرون زدن نفت در مسجد سلیمان، در نزدیکی این چاه نفتی احداث شد. این فرودگاه که هم اکنون نیز با نام فرودگاه شهید آسیایی شناخته می شود، در طول مدت فعالیت خود بار ها مورد بازسازی قرار کرفت.

 

 

آغاز فعالیت هواپیمایی آتا ایر

آتا ایر که شانزدهمین شرکت هواپیمایی ایران می باشد. درست در تاریخ بیست و هفت آذر در سال 1387 با تصویب از طرف هیئت دولت این ایرلاین به طور رسمی شروع به فعالیت کرد و اولین پرواز خود را در یک سال بعد در تاریخ دهم دی ماه 1388 از فرودگاه بین المللی تبریز به تهران انجام داد و کاملا وارد خطوط هوایی ایران شد. آتا ایر نیز همانند سایر ایرلاین ها فعالیت خود را با چند هواپیما و در چند خطوط داخلی محدود آغاز کرد.

در سال های اول این ایرلاین تنها 4 فروند هواپیمای مک دانل داگلاس با ظرفیت حدود 160 مسافر را در اختیار داشت، اما هم اکنون با داشتن 17 فروند هواپیما بوئینگ و ایرباس در خطوط هوایی خود یکی از مناسب ترین ایرلاین ایرانی  شناخته می شود.

همان طور که در  بالا گفته شد آتا ایر شانزدهمین ایرلاین ایرانی می باشد که در سال 88 در شهر تبریز شروع به فعالیت کرد. درست از آن زمان تا کنون این شرکت مسیر پیشرفت را در پیش گرفت و به موفقیت و جایگاه ویژه ای در کشور دست پیدا کرد. این شرکت از ابتدا با برنامه ای منظم و دقیق مسیر کاری خود را پیش برد به طوری که 4 سال پس از آغاز فعالیت در سال 1391 پنجمین شرکت هواپیمایی ایرلاین معرفی شد. و در سال بعد نیز با افزایش چشمگیر مسافرانش به رتبه چهارم کشوری رسید.

آتا ایر در حال حاضر در تلاش است که به جایگاه سوم کشوری برسد، اما سه ایرلاین اول ایران ایر، ماهان ایر و آسمان حریق های قدری برای آتا بوده و کار را کمی سخت کرده اند.

 

کلاس های پروازی آتا

هیچ کدام از هواپیماهای این مجموعه حتی در پرواز های خارجی دارای کلاس پروازی فرست کلاس نمی باشد. و همگی در کلاس پروازی اکونومی  ارائه خدمات می کنند. در مورد بیزینس کلاس نیز تنها برخی از ایرباس های 320 این شرکت دارای بیزینس به همراه اکونومی می باشد. در پرواز های اکونومی آتا صندلی ها راحت بوده و از مهمان پذیرایی کاملی انجام می شود.

مقاصد پروازی آتا ایر

این ایرلاین در ابتدا تنها در مسیر تهران تبریز در حال فعالیت بود، و بعد ها با بیشتر کردن تعداد هواپیما های خود مقاصد داخلی دیگری را نیز تحت پوشش قرار دارد. و در نهایت با پیشرفت و کسب تجربه کافی چند مقصد خارجی را نیز در خطوط هوایی خود جای داد.

مقاصد داخلی آتا

توجه اصلی و عمده فعالیت های این ایرلاین در خطوط هوایی داخلی می باشد؛ که در ادامه نام شهر ها و فرودگاه هایی که آتا در آن ها فرود و برخاست دارد آورده شده است. تهران فرودگاه بین المللی امام خمینی ره، فرودگاه بین المللی مهرآباد – تبریز فرودگاه بین المللی شهید مدنی – مشهد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد – اصفهان فرودگاه بین المللی شهید بهشتی – کیش فرودگاه بین المللی کیش – شیراز فرودگاه بین المللی شهید دستغیب – بندر عباس فرودگاه بین المللی بندر عباس – یزد فرودگاه بین المللی شهید صدوقی – اردبیل فرودگاه اردبیل – ارومیه فرودگاه بین المللی شهید باکری – اهواز فرودگاه بین المللی اهواز و بندر ماهشر در فرودگاه ماهشهر.

مقاصد خارجی آتا

این ایرلاین با خرید هواپیماهای بهتر و پس از چند سال تجربه توانست پرواز هایی  به خارج از مرز را نیز در برنامه  پروازی خود جای دهد . در لیست پایین این مقاصد خارجی و فرودگاه هایی که آتا وارد آن ها می شود آورده شده است. کشور بحرین به فرودگاه بین المللی بحرین – کشور گرجستان به دو فرودگاه بین المللی تفلیس و باتومی -  ترکیه ( در ابتدا فرودگاه بین المللی آتاتورک اما در حال حاضر به فرودگاه تازه تاسیس استانبول پرواز دارد ) – کویت به فرودگاه بین المللی کویت – کشور همسایه عراق به دو فرودگاه بین المللی دو شهر بغداد و نجف و در پرواز های حجاج به عربستان سعودی در فرودگاه بین المللی فهد.

آتا در چه مسیر های پروازی فعالیت دارد؟

 مرکز اصلی فعالیت آتا فرودگاه بین المللی تبریز می باشد که به شهر های تهران، مشهد، کیش، اهواز، شیراز در داخل و به شهر های استانبول و باکو در کشور های خارجی پرواز دارد. اما اگر می خواهید برای سفر خود با آتا برنامه ریزی کنید در ادامه مسیر های پروازی این ایرلاین به طور کامل آورده شده است.

از فرودگاه های تهران به مقاصد داخلی تبریز، کیش، مشهد، شیراز، بندرعباس، اردبیل، ارومیه، اهواز و به مقاصد خارجی استانبول و باکو پرواز مستقیم دارد.

از فرودگاه تبریز نیز به مقاصد داخلی تهران، اهواز، مشهد، کیش، شیراز و به مقاصد خارجی استانبول و باکو پرواز مستقیم دارد.

از فرودگاه مشهد تنها به شهر های داخلی تهران، تبریز، کیش، شیراز، اهواز، ارومیه و ادربیل پرواز دارد.

از فرودگاه اردبیل و ارومیه تنها به دو شهر داخلی تهران و مشهد پرواز انجام می شود.

از فرودگاه شیراز و کیش نیز تنها به سه مقصد داخلی تهران، مشهد، تبریز  پرواز صورت می گیرد.

این فرودگاه از دو شهر خارجی نیز پرواز دارد، از شهر باکو به تهران و تبریز و از استانبول تنها به تبریز پرواز دارد.


در مسیر های پروازی بالا که آورده شده است شاید برخی از مقاصدی که گفته شده بود به چشم نخورد. خوب است بدانید که این مسیر های به طور منظم برنامه دارند و به مقاصد دیگر در صورت پر شدن و در زمان های شلوغی پرواز صورت می گیرد.

 

 

 

  

قوانین شرکت هواپیمایی آتا در مورد میزان بار!!

خوب است بدانید که هر ایرلاینی در مورد میزان بار مجاز و موارد دیگر پروازی خود دارای قوانین مخصوص به خود و البته تقریبا شبیه به یکدیگر باشند. هواپیمایی اتا نیز قوانین و میزان بار مجازی را برای مسافران خود تعیین کرده است.  خوب است که قبل از بستن چمدان از میزان بار مجاز ایرلاین پروازی خود اطلاع کسب کنید تا در فرودگاه به مشکل برنخورید. در اینجا قوانی باری و وسایل مجاز آتا ایر را برایتان توضیح خواهیم داد.

کالاهای ممنوعه در کیف دستی و یا حتی در چمدان!

فشفشه و ترقه، سلاح گرم،  سرد و هر وسلیه برنده ای که صدمه وارد کند، باتری های الکتریکی بزرگ همچون باتری ماشین، جیوه و یا هر مواد اسیدی، مواد قابل اشتعال، انواع رنگ ها، مواد رادیواکتیو، گاز ها.

کالاهای خطرناک اما مجاز برای حمل!

هر دارویی به غیر از داروهای رادیواکتیو به مقدار حداکثر دو لیتر یا دو کیلو که برای بردن باید در بسته های نیم کلویی یا نیم لیتری بسته بندی کنید، کبریت یا فندک های کوچک، اسپری یا ادکلن، هر گونه لوازم آرایشی.

وسایل مجاز برای بردن به داخل کابین هواپیما!

کالسکه یا هر صندلی مخصوص کودک، چتر، کتاب، جزوه، مجله، روزنامه و ...، دوربین عکاسی و فیلم برداری و تمامی وسایل، عصا، کیف دستی کوچک ( البته وسایل داخل کیف نیز بسیار مهم است ) بهتر است قبل از سفر وسایل خود را چک کنید تا وسایل غیر مجاز به همراه نداشته باشید، تا در فرودگاه به مشکل برنخورید. غذای کودک برای کودکان 6 ماه تا دو سال که البته در اندازه ای متوسط باید به همراه داشته باشید، پتو  یا رواندازی کوچک، لپ تاپ، تبلت و وسایل جانبی آن ها، پالتو، بارانی و کت.

 

قوانین مربوط به چمدان!

در سراسر جهان و تمامی ایرلاین ها برای میزان بار مجاز و رایگان همراه هر مسافر از دو قانون بسته ای و یا وزنی استفاده می کنند. اما اکثرا روش وزنی را مورد استفاده قرار می دهند که در آن هر مسافر نسبت به صندلی که انتخاب کرده میزان بار مجازی دارد. این میزان بار در توضیحات بلیط آورده شده و هر نفر موظف به رعایت آن می باشد، در غیر این صورت مجبور به پرداخت هزینه و در صورت اضافه بودن بسیار زیاد با مجبور به نبردن برخی وسایل می شود. با همین دلیل همیشه قبل از سفر میزان بار مجاز پرواز خود را چک کنید.

برخی نکات در مورد تحویل چمدان

اگر به صورت گروهی و یا خانوادگی بلیط را خریداری و در حال سفر می باشید. میزان مجموع بار شما در بلیط سرپرست گروه نوشته می شود. که در بلیط این فرد تعداد همرهان نوشته می شود. تعداد مسافران همراه در کنار کلمه PLD  در بلیط سرپرست نوشته می شود. یعنی اگر شما 5 نفر باشید در بلیط این فرد و سایر افراد این کد را مشاهده خواهید کردPLD/5  .

قبل از تحویل بسته یا چمدان خود از سالم بودن، و نداشتن هرگونه ایراد و پارگی مطمئن شوید. در صورت مشاهده هر گونه مشکل قبل از تحویل یا آن را حل کنید یا از مسئولین قسمت بار درخواست کنید تا آن را دوباره برای شما بسته بندی کنند.

 

ناوگان هوایی آتا ایر

این شرکت هواپیمایی فعال در ناوگان هوایی خود تنها از سه نوع هواپیما ایرباس A-320 ، بوئینگ MD  و بوئینگ737 استفاده می کند. ایرباس A-320دو کلاس پروازی دارد و در قسمت اکونومی ظرفیت 150 تا 175 مسافر و در کلاس پروازی بیزینس ظرفیت حدود150 مسافر را در هر پرواز دارد. بوئینگ ها تنها دارای کلاس پروازی اکونومی می باشند و به ترتیب هر کدام ظرفیت حمل 150 تا 174 نفر در بوئینگ MD  و 136 نفر در بوئینگ 737 را در هر پرواز دارد.

 

 

خرید بلیط هواپیمایی آتا

برای خرید بلیط هواپیما این ایرلاین نیز همانند تمامی ایرلاین ها تنها لازم است وارد سایت خود ایرلاین یا آژانس مسافرتی همچون طاهاگشت شده و با وارد کردن اطلاعات و انتخاب گزینه پرواز های آتا، تمامی پرواز های این ایرلاین را در تاریخی که مشخص کردید مشاهده و بلیط مورد نظر را خریداری کنید.

استرداد بلیط آتا

برای استرداد بلیط هواپیما آتا از زمان خرید بلیط تا سه ساعت قبل از انجام پرواز امکان پذیر است که مبلغ 20% از قیمت بلیط به عنوان جریمه کسر و مابقی به حساب مشتری برگردانده می شود. اگر در هنگام استرداد بلیط ود به مشکل خوردید دوباره اقدام به استرداد آن ننمایید و پس از یک ساعت دوباره وارد سایت و در قسمت بلیط های خریداری شده وضعیت بلیط مورد نظر را چک کنید، اگر هنوز استرداد نشده بود دوباره اقدام به ان نمایید. برای راهنمایی و حل مشکلات بلیط خود می توانید با شماره پشتیبانی شرکت هواپیمایی آتا ایر تماس بگیرید. 4855-021 و داخلی 2132 و 2135

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





آمار مطالب

:: کل مطالب : 54
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 93
:: بازدید سال : 3983
:: بازدید کلی : 10492

RSS

Powered By
loxblog.Com